Оплата і доставка
Доставка
1. Способи доставки:
По Україні
- Доставка до пошти «Нова Пошта».
- Доставка у відділення «Нова Пошта».
- Доставка на вашу адресу кур'єром «Нова Пошта».
- Самовивіз із наших фірмових магазинів.
Вартість доставки розраховується компанією-перевізником на момент оформлення відправлення та оплачується окремо замовником.
Міжнародна "Nova Global"
- Доставка у поштомат.
- Доставка у відділення.
- Доставка кур'єром на вашу адресу.
Мінімальна вартість доставки: 350 грн. до 2 кг у Польщу. Вартість доставки залежить від країни отримання, ваги та габаритів посилки. Оплачується замовником разом із вартістю замовлення перед відправкою.
Куди доставляється: Німеччина, Австрія, Данія, Естонія, Литва, Польща, Румунія, Словаччина, Угорщина, Фінляндія, Чехія, Латвія, Швеція, Бельгія, Болгарія, Франція, Греція, Ірландія, Люксембург, Нідерланди, Італія, Португалія, Словенія, Хорватія , Іспанія.
Є інші питання щодо доставки - зв'яжіться з нами за телефоном +380968575551
2. Термін доставки:
Термін обробки та відправлення замовлення складає 1-2 робочі дні. Формування та відправка замовлень здійснюється в робочі години менеджерів по буднях з понеділка по неділю, за винятком святкових днів.
Якщо ваше замовлення було оформлене у вихідний, святковий день або в неробочий час - воно буде оброблене та відправлене в найближчий робочий день.
Термін міжнародної доставки від 3-х днів.
Оплата
1. Способи оплати:
• на банківську картку Приват Банку та інших банків України;
• оплата при отриманні у відділенні "Нової Пошти", замовник додатково сплачує комісію компанії-перевізника у розмірі 2% від суми + 20 грн (надсилається за обов'язковою передоплатою 200 грн);
• готівкою кур'єру "Нової Пошти", у разі адресної доставки. Замовник додатково оплачує комісію компанії-перевізника у розмірі 2% від суми + 20 грн (відправляється за обов'язковою передоплатою 200 грн);
• безготівковий розрахунок;
• через платіжну систему Wayforpay
• оплата міжнародних замовлень здійснюється в повному обсязі через платіжну систему Fondy, грошовим переказом Western Union або Золота Корона.
Обмін та повернення товару
1. Умови обміну та повернення:
Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця!
З усіх питань обміну/повернення товарів необхідно звертатися до менеджера, у якого було оформлено замовлення.
Якщо товар з якоїсь причини Вам не підійшов, ми обов'язково його замінимо або оформимо повернення, при виконанні нижче перерахованих умов ❤.
Обмін або повернення товарів належної якості можливий за умови:
• заявку на обмін/повернення та зворотне відправлення товару зробили не пізніше 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Вами замовлення;
• товар в оригінальній упаковці, зі збереженням споживчих властивостей та товарного вигляду; відсутність слідів експлуатації (річ не повинна була піддаватися пранню та носінню); обмін здійснюється в найкоротші терміни на таку ж модель потрібного розміру, або на іншу позицію що дорівнює тій же ціні або перевищує замінювану за вартістю (з доплатою різниці).
* Ми наполегливо рекомендуємо перевіряти товар при отриманні, особливо перед видаленням бірок та іншої оригінальної упаковки
** Нижня білизна і купальники обміну та поверненню не підлягають, відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
2. Повернення коштів:
• Повернення коштів здійснюється в найкоротші терміни, після отримання та перевірки нами товару.
• При поверненні компенсується повна вартість товару (та сума, яку Ви сплатили за товар), з урахуванням вирахування комісії платіжних систем або служб доставки.
• Будь ласка, зверніть увагу, що надходження коштів може зайняти до 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження товару на склад.